Serwis Google my business daje wiele korzyści i jest jednym z popularniejszych narzędzi pozwalających dostarczać informacji o ofercie danej firmy. Dlaczego warto posiadać wizytówkę w Google my business? Jakie zalety są z tym związane?

Wizytówka w Google

Warto zauważyć, że wizytówka w Google my business jest bezpłatną usługą oferowaną przedsiębiorcom. Każda informacja zawarta w Internecie na temat danej firmy może sprawić, że zyskamy nowych klientów. Wizytówka firmy powinna zatem odznaczać się kompletnością, aktualnością i poprawnością. Wszystkie te cechy sprawią, że nasza strona internetowa będzie widoczna w sieci i użytkownicy łatwo ją odnajdą.

Tworzenie wizytówki

Podczas tworzenia lub modyfikowania wizytówki w Google my business warto zwrócić uwagę na kilka aspektów związanych ze świeżością informacji, z daną wartością i trafnością. Podkreślić należy, że im wyższa jakość tych czynników, tym zazwyczaj lepsza pozycja w rankingu Google. Co ciekawe, pomocne są także posty GMB, gdzie zaprezentowane są nowości w firmie, ogłoszenie odnośnie promocji, danych wydarzeniach, czy usługach i produktach, Wpisy wykorzystywane są z powodzeniem na blogach, jak również w aktualnych komunikatach prasowych.

Posiadanie wizytówki w GMD daje wiele korzyści, które pozwalają zarządzać sposobami wyświetlania firmy w wynikach wyszukiwania (w Google Maps, jak i w wyszukiwarce).To niezwykle cenione narzędzie SEO, z którego korzysta wiele firm. Zaistnienie w sferze online i zapadnięcie w pamięci odbiorców nie jest łatwym zadaniem, jednak nowoczesne narzędzia umożliwiają osiągnięcie pożądanych celów strategicznych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *